LZTI /

Vakances

  • Zvērināts tiesu izpildītājs aicina darbā lietvedi/sekretāri

    Galvenie darba pienākumi

    •  informācijas ievadīšana Izpildu lietu reģistrā;
    • lietvedības vešana izpildu lietās un apstrāde, arhivēšana;
    • izstrādāt un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām, ievērot un kontrolēt dokumentu izpildes termiņus;
    • komunikācija ar klientiem klātienē un pa telefonu, E-pastu koordinēšana.

     Prasības kandidātiem

    • vidējā speciālā vai augstākā izglītība, vēlams- lietvedībā, sociālo zinātņu vai tiesību zinātņu jomā;
    • praktiska darba pieredze lietvedībā;
    • augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas analītiskās spējas, loģiska domāšana, stresa noturība;
    • teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas (mutvārdos);
    • prasme patstāvīgi plānot darbu, nosakot prioritātes konkrētu darbību veikšanai;
    • kandidātiem, kam izpratne par civiltiesībām, civilprocesa tiesībām un tiesu sistēmu, kas strādājis pie tiesu izpildītāja tiks uzskatītas par prioritāti.

    Piedāvājam

    • darbs profesionālā kolektīvā;
    • interesants un atbildīgs darbs ar izaugsmes iespējām;
    • pilna slodze - 8 stundas;
    • atalgojums no 800 eiro mēnesī ar izaugsmes iespējām;
    • darba vieta Rīgas centrā.

    Pieteikuma dokumentus vakancei (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2021.gada 26.februārim, lūdzu sūtīt uz elektronisko pasta adresi [email protected] ar norādi “lietvede/sekretāre”.

    Informējam, ka sazināsimies tikai ar otrās atlases kārtas kandidātiem, kurus uz pārrunām aicināsim telefoniski.

  • Latvijas Zvērinātu tiesu izpildītāju padome aicina darbā lietvedi

    Darba pienākumi

    • padomes darba nodrošināšana un ikdienas atbalsta sniegšana kolēģiem;
    • saņemtās un izejošās korespondences reģistrēšana un kārtošana;
    • vienkāršāko dokumentu projektu sagatavošana;
    • komunikācija ar klientiem klātienē un pa telefonu;
    • informācijas ievietošana Latvijas Zvērinātu tiesu izpildītāju padomes mājas lapā;
    • birojam nepieciešamo preču pasūtīšana.

     Prasības kandidātam

    • vēlama pieredze lietvedības kārtošanā un biroja darba organizēšanā;
    • pozitīva un lietišķa attieksme darbā ar klientiem;
    • prasme patstāvīgi plānot darbu, nosakot prioritātes konkrētu darbību veikšanai;
    • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office);
    • teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas;
    • augstākā vai iesākta juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību;
    • atbildība, precizitāte un rūpība, pildot uzticētos pienākumus;
    • prasme strādāt patstāvīgi un komandā.

    Ieguvumi

    • interesants un dinamisks darbs respektablā institūcijā;
    • darbavieta Rīgas centrā;
    • atalgojums no 500 eiro pēc nodokļu nomaksas un sociālās garantijas;
    • darbs draudzīgā kolektīvā.

    Darba laiks 

    Pilna slodze - 8 stundu darba diena

    Kontaktinformācija: tālrunis – 67290005; e-pasts: [email protected]

    CV un motivācijas vēstuli līdz 2021. gada 5. martam lūdzu sūtīt uz norādīto elektroniskā pasta adresi.

    Informējam, ka sazināsimies tikai ar otrās atlases kārtas kandidātiem, kurus uz pārrunām aicināsim telefoniski.